Te najbardziej lubię...


W moim domu zatrzymał się czas...

W moim domu zatrzymał się czas...
Przeniosłam się w czasie...:):)
>



Muzyka wprawi Cię w dobry nastrój....

czwartek, 6 marca 2014

Odpowiadam:):):) To jest GRETA:)


Dziewczynka nazywała się..Greta Reinwald :)
Była pochodzenia niemieckiego.
Faktycznie, ojciec jej był fotografem i do zdjęć pozowała Greta,ale także jej matka i siostra.
Miała brata:)i jeszcze jedną siostrę
Ja także slyszałam tą tragiczną opowieść o jej śmierci...Na szczęście nie jest to prawdą.Greta zaczeła grać w filmach mając 10 lat i grała w nich, już jako osoba dorosła:) Żyła 81 lat i umarła w 1983 roku:)


Greta, jako osoba dorosła



Jej siostra miała na imię Hanni:)


Starszy brat Otto



Mąż Grety

Greta ze swoją matką 

Tu wklejam tekst ze strony niemieckiej...tlumaczony przez translator :):)

Nazywała się Grete Reinwald . dziewczynka z którymi - pozowała Często byłem jej młodsza siostra , Hanni . Dwa były małe Niemki , którzy dorastali zostać aktorkami w wielu niemych filmów , Idąc śladami swoich starszych braci , Otto . Mieli także siostrę, innego, który wykonany co najmniej jeden cichy wygląd filmu .Być możewyszukiwanie aby znaleźć tożsamość tajemnicy dziewczyny tak długo dlatego, że jej fani szukali osoby dorosłej z równie intrygujący funkcji . Portrety dzieciństwa doskonale Grete zostały postawione , airbrushed i edytowane . Jej włosy i fachowo uczesana zręcznie stosować makijaż zwiększona jej najlepsze cechy i stworzyli połączenie niewinności i kobiecości , jaka mogła żaden mecz . Ale z jakiegoś powodu , że nigdy nie wolno pokazać zęby do reputacji dokonał uznając jej zdjęcia dla dorosłych wszystkie jeżyny trudne . Zauważ, że poza setki zdjęć , jej usta były ledwo rozstał się tylko dwa lub trzy - , a Ci, byli wśródnajwcześniej z jej zdjęć . Dlaczego ? Może to zaczęły Gdy straciła dziecka zęby i kazano trzymać usta zamknięte . Lub może być, że kiedy się uśmiechała , jej ujmujący towarowym filtrum -rowek między jej nos i usta - zniknął . W każdym razie , niektórzy spostrzegawczy fotograf Grete Odkryte mistykę gdzie - kiedy jej usta zamknięte , coś wspaniałego przejął. Być może to byłpowściągliwy To uśmiech trafił do jej oczu . Lubniezakłócony symetria rysów .Dla małej dziewczynki , Grete miał dużo opanowania i kontroli w przed pokoju i pamiętam , wtedy trzeba było doskonale ruszaj aby uniknąć rozmazania . Mimo to dziecko było w stanie " utrzymać spokój błyskiem w oku , które utrzymywały z powrotem w świat tajemnicy i intrygi wzmocnioną przez ustawienia róż i kompensowania oraz czapki i drapowane tkaniny . To prawda, niektóre z jej pozach i kostiumach zaprojektowanych Wydawało się, naciśnij ją w świecie była zbyt młoda , aby wejść . Ale inne zdjęcia Pokazał trochę sprite dziewczynki z lalkami , kociąt i szelmowskim uśmiechem. W latach 1906-1914 , w twarz Grete pocztówka zdominował świat .W związku z jej charakterystycznym kobiecości i prettiness jako dziewczyna , Grete za zdjęcia dla dorosłych , może być postrzegana jako rozczarowujące . Grete Reinwald jako dorosły nie było niezwykle piękne, a niektóre z jej obrazów dorosłych , że nie były w stanie znaleźć jej nawet granicy na nieatrakcyjne . Szczególnie , trzy zdjęcia dla dorosłych pokazujądorastali Grete odkryłem w męski strój celowo - koszule i krawaty i oskubane brwi . Ten modny i śmiały wygląd był częścią " Ryczące 20" renesansu , i może nie być w rodzaju kulturowego bezczelny odpowiedzi do nowo nabytych praw głosu kobiet. Kobiety Ich płynące zamki odciąć i włożył ubranie bagatelizować formy żeńskiej . W związku z tym efektowne zdjęcia z 1920 roku nie miała romans z epoki Edwardian , z róż i welony i kobiecy urok . Ale kiedy skończysz Rozważmy Edwardian ikonę Camille Crawford , można też zastanawiać się, czynowa moda była częściowobunt przeciw oczekiwaniu niemożliwych krzywych i nudnych fryzur ...
Znalezienie tożsamości Grete nie jest coś, co działało na długo. W rzeczywistości, tylko godzinami rekreacyjne w miesiącu grudniu 2012 r., po poszukiwaniach w internecie na zdjęcia Wiktorii i Edwardian Ich dziewczynek z lalkami . Podczas przeglądania , natknąłem jednego z jej zdjęć i to było tak piękne , że postanowiłem wydrukować i oprawić skopiować i wyświetlić go Wśród zabytkowych lalek w mojej szafie zbiórki . Gdy zacząłem przeglądać podobnych zdjęć innych dziewczynek z tego mieli umieścić w ramkach miniatur , znalazłem całe witryny z zdjęć tego samego "tajemnica Girl. " Zainteresowałem się nią i stwierdził, że inni również. Po przeczytaniu informuje, że Ona " zginęli straszną śmiercią " i " nie została córka fotografa " i " była siostrą modelu , która gra matkę , " Właśnie ciekaw, co może byćprawdziwa historia . Ja też zastanawiał , co taka piękna dziewczyna będzie wyglądać jak kobiety dojrzałej i niedbale przeglądający Zaczęło witryn kartka znaleźć dowody progresji wiekowej .Że reklamowane strony znalazłem zdjęcia z " Sister Mystery dziewczyny. " Studiowałem zdjęcia kobiety - Wydawała się zbyt stary, by być jej siostra . Jednak ich wspólne dość długi chinline . Widziałem ich jak jeżyny - matka- córka coś wciąż zastanawiać . Dwa wydają się bardzo wygodne się fotografować razem.Również nie byłomniejsze dziewczyna, która pozował z nimi często. Ten mały wspólny kształt podbródka i ust Grete , a jej włosy były bardzo podobne w większości zdjęć , w kolorze , fakturze i cięcia. Znalazłem wiele zdjęć Grete z dziewczynka , i wydawało się bardzo podobnie jak siostry do mnie.I Googled "modele dziecko , Edwardian pocztówki " dla artykułów i spojrzał To może zasilić małą dziewczynkę , której obraz był pozornie setki pocztówek ( Zebrałem ponad 100 zdjęć w krótkim czasie ) . Nie znalazłem nic napisane o dziewczynie , inne niż wonderments o jej tożsamości .Zwróć uwagę na dołek na jej prawym policzku .
 
Od najwcześniejszych Zdjęcia zostały wykonane przez niemieckich firm , postanowiłem Google w języku niemieckim i użyć Google Translate , tworząc swoje słowa kluczowe . Użyłem określenia " kindermodel " i " Pocztówki " i się pojawiło w Wikipedii bio niemieckiego filmu niemego aktorką - Grete Reinwald ze zdjęciem kobiety w 1920 roku , który byłby odpowiedni wiek dla dziewczyny , który wyglądał na osiem lat 1910 w starych pocztówkach . Ta kobieta o imieniu Grete miała szpiczasty podbródek i uśmiech , a wpuszczone . Nos może mieć rację , pomyślałem , choć jej twarz nosiła żadnego miękkiego zadumy ze zdjęć z dzieciństwa . Potem znowu, spojrzał na moją urocza , czarno- biały obraz przedszkola i myślał o tym, jak bardzo różni Jestem już dziś! Jest to możliwe , pomyślałem. Grete Reinwald i po Googling , znalazłem zdjęcie z profilu , która nosiła wersję tego zadarty nos jak miałem adorować .
Mimo, że byłem nieco zadowolony , że miałem rozwiązać zagadkę ,pewność wyszła Hanni . Wszystko, co czytałem o Grete wspomniała, że ​​miała młodszą siostrę, która z nią postawione w pocztówkach . Hanni był młodszy od prawie dwóch lat - po prostu prawo różnica wieku pomiędzy tajemnicy dziewczyna i maleństwa , którzy wiedzą Często pozował z nią. Obie dziewczyny wspólne pewne podobieństwo , że zawsze podejrzewa się rodzinna -dolna warga lekko zasysana , w szpiczasty podbródek . Ale Hanni Chociaż słodkie, było wiele bardziej średni patrząc dziewczynka . Szersza była jej nos , jej twarz była bardziej okrągłe , a ona to, co nazywam " puppy dog ​​oczy" z brwiami lekko nachylonych do tyłu, aby dać pismo lub nieśmiałe wypowiedzi. Znalezienie obrazu dorosłego Hanni uszczelnione to dla mnie. Te oczy pies szczeniak powiedział wszystko. Kiedyś byłem pewien, że był Hanni Hanni , nie było już wątpliwości, Grete .Grete za zdjęcia dzieciństwo dorosły dzielić jej na podbródek , lekko cofniętą dolną wargę , a niewielki grzbiet pod jej dolnej powieki Kiedy próbuje powstrzymać uśmiech . Jako dorosły , nos poszerza , Być może w części , bo jesteśmy widząc jej uśmiech , ale jej profil nie uległ zmianie
Chociaż Grete za zdjęcia i dokonać jej Wydają bitowy butch , udało jej się zaczepić i poślubić jedną z najbardziej przystojnych mężczyzn w filmach - austriackie aktora milczy Fred Louis Lerch .Czy mieli dzieci jest nadaltajemnicą. Ale jak już widziałem , żadnej tajemnicy jest nierozwiązywalny .. Ciesz się !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ja w dawnych czasach...

Ja w dawnych czasach...

Translate

free counters

wyróżnienie od Sepii bardzo dziekuje

wyróżnienie od Sepii bardzo dziekuje
http://wsepii.blogspot.com/

wyróżnienie od Ulotnych Chwil jeszcze raz bardzo dziekuje

wyróżnienie od Ulotnych Chwil jeszcze raz bardzo dziekuje
http://ulotnechwile-artpracownia.blogspot.com/

Łączna liczba wyświetleń