Te najbardziej lubię...


W moim domu zatrzymał się czas...

W moim domu zatrzymał się czas...
Przeniosłam się w czasie...:):)
>



Muzyka wprawi Cię w dobry nastrój....

sobota, 15 stycznia 2011

Ja i mój malutki przyjaciel...


"Dokąd idą psy gdy odchodzą?
No bo jeśli nie idą do nieba
To przepraszam Cię Panie Boże
Mnie tam także iść nie potrzeba.

Ja proszę na inny przystanek
Tam gdzie merda stado ogonów
Zrezygnuje z anielskich chórów
tudzież innych nagród nieboskłonu.

W moim niebie będą miękkie sierści
Nosy, łapy, ogony i kły
W moim niebie będę znowu głaskać
Moje wszystkie pożegnane psy."
 

To zdjecie jest cudowne,w kazdym czasie ludzie kochali zwierzęta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ja w dawnych czasach...

Ja w dawnych czasach...

Translate

free counters

wyróżnienie od Sepii bardzo dziekuje

wyróżnienie od Sepii bardzo dziekuje
http://wsepii.blogspot.com/

wyróżnienie od Ulotnych Chwil jeszcze raz bardzo dziekuje

wyróżnienie od Ulotnych Chwil jeszcze raz bardzo dziekuje
http://ulotnechwile-artpracownia.blogspot.com/

Łączna liczba wyświetleń